1slide 3 4 slide slide2 slide5

11896883 10206407113168302 641757440 n

×

Pranešimas

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: media/k2/galleries/52
Penktadienis, 16 birželio 2017 12:20

Lapiškiai keliavo po Lietuvą

Ankstų birželio savaitgalio rytą Lapių bendruomenės centro nariai išsiruošė į pažintinę 2 dienų kelionę po Lietuvą. Pirmiausia vykome į tolimiausią kelionės tašką Kernavę. Kernavė - pirmoji istorijos metraščiuose minima Lietuvos kunigaikštystės sostinė. Čia yra vienintelis Baltijos regione penkių piliakalnių kompleksas. Kopėme į piliakalnius ir grožėjomės įspūdingais vaizdais į Neries upės vingius. Kernavėje taip pat veikia istorijos ir archeologijos muziejus, susipažinome su 2012 m. rekonstruoto modernaus muziejaus nauja ekspozicija. Apžiūrėjome Kernavės viduramžių gyvenvietę, įrengtas tris amatininkų sodybas su to meto buities rakandais bei darbo instrumentais.

Kitas mūsų kelionės tikslas – Birštonas, kurortinis miestas Lietuvos pietuose. Mūsų susipažinimas su Birštonu prasidėjo prie Vytauto kalno - piliakalnio. Ekskursijos gidė papasakojo miesto istoriją, grožėjomės išpuoselėta miesto aplinka. Didelis dėmesys skiriamas gyventojų, kurorto svečių sveikatinimui. Pagal vokiečių dvasininko Kneipo rekomendacijas čia įrengtas Kneipo Sodas, skirtas procedūroms su šaltu vandeniu organizmo grūdinimui, imuninės sistemos stiprinimui. Sode įrengti procedūrų takai: refleksoterapinis takas kojoms ir rankoms – Kneipo kava. Šias procedūras sėkmingai išbandėme. Geltonoji biuvetė – tai statinys ant mineralinio vandens šaltinio, iš kurio imamas mineralinis vanduo „Vytautas“, skanavome šio vandens. Aplankėme mineralinio vandens garinimo statinį „Druskupis“, kurio sienomis teka mineralinis vanduo, leidžia kvėpuoti sveikatai naudingų mineralų prisodrintu oru. Įdomu tai, kad ši siena padaryta iš slyvų šakų. Pabuvojome mineralinio vandens paviljone „Birutės Vila“, čia mineralinio vandens garinimo procedūromis galima lepintis ištisus metus. Istorinis muziejus ir bažnyčia – taip pat aplankyti objektai.

Nakvynei Prienų rajone mus svetingai pasitiko vilos „Pasaka“ šeimininkai.

Kitos dienos rytą pasukome link Kauno, čia lankėme Pažaislio bažnyčios ir vienuolyno ansamblį. Pasak gidės, tai yra vienas puikiausių brandžiojo baroko architektūros šedevrų Šiaurės rytų Europoje. Šventovę vienuoliams kamalduliams pastatydino Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės kancleris Kristupas Žygimantas Pacas.

Kelionė toliau tęsėsi link Jurbarko, grožėjomės vaizdingais panemunių vaizdais. Dar vienas aplankytas objektas – Raudonės pilis. Pilį sudaro trys stačiakampiai korpusai, išdėstyti U raidės pavidalu, penki apvalūs bokštai, pilis sumūryta iš raudonų plytų. Rūmuose dabar veikia Raudonės pagrindinė mokykla. Į pilies bokštą, kuris yra 33,5 m aukščio, leidžiama patekti ir turistams. Sekanti aplankyta renesanso stiliaus Panemunės pilis sužavėjo savo didybe. Pilis dalinai restauruota, pradėta atstatyti, veikia ekspozicija.

Kelionė paliko neišdildomų įspūdžių. Visi vieningai nutarėme – pažinkime savo gimtąjį kraštą!

Dėkojame kelionės organizatorėms Laimai Karbauskienei ir Daivai Miliauskienei, kelionės akimirkas įamžino Danutė ir Antanas Kundrotai, Onutė Žitkienė.